GERMAN TECH srl Bd. Dacia nr. 14, Bucuresti, ROMANIA, Show -room Str. Cimpineanu nr. 33 Tel 021 310 20 68 - Director FLORIN BADINICI - mobil 0722 977 277

Intrebari frecvente

/Intrebari frecvente
Intrebari frecvente 2018-02-01T18:56:31+00:00

 Pentru a spori increderea in masina de decarbonizare HHO 6.0 va oferim raspunsuri la cele mai dese intrebari ale clientilor.

In Occident, marii producatori au majorat termenul de garantie al autoturismelor comercializate la 5 ani , desi vand aceleasi masini , fara imbunatiri speciale.

Secretul este, ca aceesti realizeaza decarbonizarea motoarelor de 2 ori pe an , in perioada de garantie , obtinand reducerea costurilor de service, piese de schimb si multumirea maxima a clientilor.

De ce trebuie sa fac o decarbonizare la masina ?

Iata cateva motive.Inventatorii DIESEL si OTTO au conceput motoarele lor ca sa mearga optim la o viteza ridicata si constanta.

 Cind mergem noi, optim si constant ?

Doar la drum lung. In rest, ba pornim, ba punem frina, ba stam la stop, ba ne taie calea unul care vorbeste la telefonul mobil.

 Acestea sunt motivele care stau la baza depunerii carbonului pe componentele interne ale motorului: ardere incompleta, combustibil prost, conducere inadecvata, mers sub-turat, aer necalitativ etc.

Auzim frecvent ca proprietarii  masinilor se plang ca, dupa ce au rulat unul sau doi ani,motorul automobilului pierde din performante  la diferite niveluri:  creste consumul de combustibil, scade puterea, accelerarea rapida nu mai este realizabila la pornirea la rece, emisii de noxe in exces, cresterea zgomotului, uleiul de motor devine rapid negru  sau chiar usor ars.

In Occident, cand proprietarii de masini merg la service, mecanicii le sugereaza sa decarbonizeze motorul masinii.

De ce as decarboniza motorul masinii mele?

Iata cateva motive:

Odata cu dezvoltarea tehnologiei,  masinile au devenit din ce in ce mai sofisticate.

Dar  in combustibil si uleiul de motor exista inca o cantitate  mare de carbon, impuritati si coloizi.

In conditiile de ardere de 25% pana la 30% ale combustibilului, carbonul acumulat face ca motorul sa nu poata functiona in mod normal si coordonat, ceea ce duce la scaderea performantelor motorului masinii.

Proprietarii masinii se plang ca, dupa un an sau doi ani, motorul pierde din putere, dar nu pot gasi motivele.

Carbonul acumulat la interior aduce un impact serios asupra motorului si reduce durata de viata a acestuia.

Dupa cum stim, cei trei factori ucigasi ai duratei de viata a motorului sunt: ​​coroziunea, abraziunea si acumularea de carbon.

Uleiul de motor trebuie sa fie curat in timpul perioadei normale de intretinere a motorului, iar atunci cand este aproape de intervalul de schimbare, acesta devine usor vascos inchis la culoare, dar fara impuritati aparente.

Cu toate acestea, daca uleiul de motor devine inchis la culoare mai devreme, prin cresterea vascozitatii si a spumei de metal, ajungem la concluzia ca s-a produs o contaminare  in interiorul carcasei, cunoscuta si ca namol de ulei.

In concluzie, eliminarea depunerilor de carbon din motor poate duce la economisirea combustibilului cu 15%, la imbunatatirea puterii motorului cu 20% si la spalarea peretelui conductei de esapament pentru a imbunatati puterea.

Astfel, poti prelungi viata masinii tale.

Motorul se va uza mai mult si va avea un consum mai mare dupa acceasta curatare ?

Motorul cu combustie internă a fost creat pentru a parcurge un numar mare de kilometri cu un ritm si o intretinere adecvate. Când aceşti doi factori nu sunt respectaţi, apare uzura motorului. Astfel motorul cu depuneri de carbon, nu va mai da randament si nu va functiona la capacitate maxima, deoarece va avea arderi incomplete. Spatiul ramas intre piston şi cilindru va genera o compresie scăzută, indiferent daca sunt prezente sau nu depuneri de carbon. Depunerile de carbon vor fi prezente atunci pe pistoane, pe supapele de admisie şi evacuare, pe injectoare sau bujii, mai putin pe cilindri, unde va exista frecare între componente.

Suna Acum ! 0722 977 277

Depunerile de impuritati din motor înfundă catalizatorul şi DPF-ul?

NU, depunerile de carbon sunt eliminate sub formă de micro-particule. HHO 6.0 elimină rezidurile depuse de carbon din admisie, evacuare şi camera de ardere. Depunerile uleioase, care blocheaza supapa EGR sau alte componente ale masinii nu se pot curăţa prin acest procedeu, dar va fi nevoie de curăţare mecanică.

Suna Acum ! 0722 977 277

HHO 6.0 este cu adevarat eficient?

HHO 6.0 a trecut, pana a fi comercializat, 17 teste la nivel european. Noi oferim acest produs ca o solutie de intretinere, iar rezultatele diferind de la maşină la maşină, in functie de necesitatile si caracteristicile fiecarui automobil in parte (uzură, piese de schimb, controale periodice, combustibil utilizat etc.). Multumirea clientilor este in procent de 100%.

Suna Acum ! 0722 977 277

Prin spalarea motorului se obtine acelasi efect?

HHO 6.0 functioneaza pe baza de apa, dar nu se introduce apa în admisia motorului. Din apa se extrag initial hidrogenul şi oxigenul, apoi împreună cu un compus chimic, este introdus în admisie sub formă de GAZ, procedeu care imbunatateste prestatiile masinii, si nu le afecteaza, cum s-ar intampla in cazut introducerii apei in acesta.
Suna Acum ! 0722 977 277